پرسش های متداول

مواد اولیه به کاررفته در محصولات کیمیا گچ سفید میباشد و در آن از مواد پلاستیکی استفاده نشده و همچنین برای استحکام بیشتر قطعات به تناسب مدل آن از الیاف کنفی و مفتول گالوانیزه استفاده شده است تا در روند انبار کردن و حمل و نقل و نصب دچار شکستگی و آسیب نشود.

گچبری های پیش ساخته با تنوع روزافزون مدلها و قیمت بسیار مناسب از گچبری های دستی پیشی گرفته اند. همچنین اجرای گچبری پیش ساخته بسیار سریعتر و با کمترین کثیف کاری ممکن در محیط صورت میگیرد که برگ برنده دیگری در مقابل گچبری دستی است و موجب میشود گزینه مناسبتری برای بازسازی فضاهای داخلی باشد. مدلهای متنوع گچبری کیمیا که از کیفیت بالایی در بازار برخوردار است دست طراح را برای چیدمان طرح های جدید باز میگذارد. همچنین یکسان بودن طرح و سایز قطعات در مدلهای پیش ساخته به زیبایی اجرای نهایی کمک بسیاری میکند. 

گچبری پیش ساخته معمولا به دلیل مواد اولیه معدنی که دارد قیمت پایینتری نسبت به مدلهای پلاستیکی و پلی ارتان دارند. گچبری پیش ساخته وارداتی نیست و در داخل تولید میشود و مانند مدلهای دیگر هزینه واردات ندارند. همچنین بهترین مزیتی که میتوان برای گچبری پیش ساخته در مقابل دیگر نمونه ها نام برد رنگ پذیری عالی گچبری است که برای انواع پتینه و ورق طلا و نقره مناسب است.

برای سفارش گچبری هم به صورت حضوری میتونید تشریف بیارید و نمونه های کارشده در نمایشگاه رو ببینید. همینطور به صورت تلفنی و به صورت مجازی میتونید با ما ارتباط داشته باشید. کد و تعداد قطعات مورد نظرتون رو برامون بفرستید و اگر کد قطعات رو ندارید عکس مدلهایی که برای گچبری فضاتون انتخاب کردید رو برای ما در واتسپ تلگرام یا روبیکا بفرستید تا طبق متراژ و تعداد مورد نیاز شما براتون فاکتور ارسال کنیم. در هر مرحله از سفارش و اجرای کارتون باشید میتونید با مجموعه کیمیا تماس بگیرید تا کمکتون کنیم.

درصورتی که خرید حضوری داشته باشید و تعداد مدنظرتون داخل انبار کیمیا موجود باشه میتونید سفارشتون رو با خودتون ببرید. اگر متراژ مدنظرتون از موجودی ما بیشتر باشه بعد از ثبت سفارش بهتون زمان میدیم که طی یک یا دوروز آینده برای دریافت کسری سفارش تشریف بیارید. در صورت سفارش تلفنی و مجازی یا حتی حضوری اگر تمایل دارید میتونید کل سفارشتون یا کسری رو با اسنپ یا وانت باربری در محل دریافت کنید. 

مجموعه کیمیا تولید کننده قطعات گچبری پیش ساخته است و قیمت محصولات کیمیا برای همه مشتریان عزیز به قیمت تولیدی محاسبه میشه و نسبت به دیگر فروشگاه های لوازم دکوراسیون که محصولات کیمیا یا برندهای دیگه رو عرضه میکنند قیمت مناسبتری دارد. بعد از ثبت سفارش هم به صورت نقدی هم دستگاه پوز و یا کارت به کارت امکان پرداخت وجود دارد.

ابزارهای طولی کیمیا بین 90 تا 120 سانتی متر هستند که به صورت شاخه ای عرضه می شوند، برای ساخت انواع قاب دیوار و نصب ابزار سقفی، این ابزارها با توجه به متراژ مدنظر شما توسط مجری گچبری، فارسی بُر یا برش خورده و کنار ابزار بعدی جایگذاری میشوند. در ساخت این قطعات برای استحکام بیشتر از نوارهای کنفی استفاده شده است که در برش مشکلی ایجاد نمی کند.

به صورت تخصصی برای برش قطعات زهوار و گلویی از دستگاه های اَره فارسی بُر استفاده میشود اما برای اجرای خانگی و در متراژ پایین از انواع اَره دستی هم میتوان استفاده کرد.

تنوع قطعات موتیف کیمیا در مدل و سایز نیاز به برش در قطعات کوچک را برطرف کرده است، همچنین به دلیل استفاده از سیم مفتول در این قطعات برای حفظ استحکام ظرافت های موتیف امکان بُرش این قطعات نیست و امکان شکستگی و لب پَر شدن این قطعات ظریف وجود دارد.

اگر مدلی را برای برش انتخاب میکنید حتما با پرسش از مسولین کیمیا از محل رد شدن سیم مفتول آگاه شوید تا در برش دچار شکستگی نشود.

پیمایش به بالا